Usluge

Usluge

ALFATEC Group korisnicima IBM Informix proizvoda uz standardno održavanje nudi i veliki broj specijalističkih usluga. Usluge su podjeljene u tzv. programe podrške koji su osmišljeni na način da se potreban profesionalni servis prilagodi onoj razini podrške koja odgovara stvarnim potrebama IBM Informix korisnika. Kroz ove profesionalne usluge ALFATEC Group pruža integrirani skup programa podrške koji svaki na svoj način pridonosi boljem korištenju Vaših informacijskih sustava, njihovom pravovremenom stavljanju u pogon te optimalnom, neprekinutom i sigurnom radu, a ujedno osigurava da u slučaju izvanrednih situacija vrijeme ispada sustava bude minimalno.

Programi podrške korisnicima IBM Informix produkata svrstani su u četiri osnovne skupine. Svaka skupina pokriva jedno ili više područja vezanih uz stručnu podršku Informix proizvodima.

Osnovne skupine su slijedeće:

1. Maintenance program podrške – održavanje

   tehničko održavanje Informix softverskih proizvoda
  udaljena podrška korisnicima Informixa
   neposredna pomoć korisnicima na radnom mjestu

Program podrške može se ugovoriti za podršku od 8-16 sati radnim danom u tjednu, ili za kontinuiranu 24×7 podršku

2. Admin program podrške – sistemska administracija sustava

  administracija Informix poslužitelja baza podataka

3. Consult program podrške – konzalting

   konzultantske usluge vezane uz Informix
   nadgledanje i poboljšanje učinkovitosti

4. Course program podrške – edukacija i seminari

školovanje korisnika

Programe podrške obavljaju visoko specijalizirani djelatnici ALFATEC Group s ukupno više od 50 čovjek/godina iskustva u radu s Informix produktima i bazama podataka.

Odabir programa ovisi o specifičnim okolnostima u kojima se odvija poslovanje korisnika. Djelatnici ALFATEC Group rado će vam pojasniti detalje svakog od pojedinih programa, te prema potrebi predložiti kombinaciju programa koja će vam najviše odgovarati.

Top