Budućnost rada: Kako se IT mora prilagoditi na hibridno radno mjesto

Objavljeno: 6. prosinca 2021. 8:23

Tvrtkama koje su prihvatile hibridno radno mjesto sada je potrebno manje uredskog prostora, a potrebni su im i fleksibilniji objekti za smještaj promjenjivog broja zaposlenika koji dolaze. Korisnička podrška i front-office (upravljačke i menadžment) tehnologije zahtijevat će ponovno promišljanje jer distribuirani digitalni rad postaje nova stvarnost.

Pandemija je ubrzala napore za transformaciju radnog mjesta jer su ljudi preko noći prešli iz ureda na rad za kuhinjskim stolom.
Ulazimo u sljedeću fazu hibridnog rada jer su se mnoge organizacije brzo prilagodile uvođenjem mjera za osiguranje kontinuiteta poslovanja te počinju planirati kako sigurno vratiti ljude u ured.

Sada je vrijeme da se zapitamo: koja je naša dugoročna strategija za hibridni rad i kako možemo osigurati da bude uspješna?
Hibridni rad je više od povećanja fleksibilnosti za zaposlenike. To je prilika da se iz temelja poboljša način na koji se posao obavlja, kako timovi surađuju i iskustvo cijele radne snage. No važno je imati dugoročnu strategiju s ciljem pružanja inteligentnih iskustava na radnom mjestu.
Radno mjesto u prošlosti značilo je prisutnost na fizičkoj lokaciji. Budućnost je pak u fleksibilnosti i kombinaciji rada na daljinu i na radnom mjestu. Kako bi hibridno radno mjesto uistinu redefiniralo vaše poslovanje, fizički prostori se moraju spojiti s virtualnim prostorima, a tehnologija je potrebna kako bi pomagala ljudima tijekom cijelog dana. Za to je potreban intuitivan softver i inteligentni uređaji koji ne samo da omogućuju izvrsnu suradnju, nego i daju uvide za kontinuirano poboljšanje iskustava te vam omogućuju jednostavnu implementaciju i upravljanje svojim rješenjem na platformi koja je sigurna i pouzdana.

Uz inteligentna rješenja na radnom mjestu dizajnirana za hibridni rad, možete eliminirati uobičajene frustracije na sastancima, agilno optimizirati prostore i stvoriti produktivnije okruženje u kojemu svi u timu, osobno ili udaljeni, dožive prvoklasno iskustvo.
Prava strategija uključuje identificiranje nove svrhe ureda i tehnologije za njegovu podršku, procjenu i rješavanje izazova rada na daljinu te ulaganje u pravu platformu za suradnju koja pruža najbolje rješenje za novi svijet rada.
Strategija rada kod kuće
Na hibridnom radnom mjestu, vjerojatno je da će vaša radna snaga polovicu ili više radnih dana provoditi kod kuće. Zaposlenici trebaju pristup visokokvalitetnim alatima za suradnju koji pružaju mogućnosti koje očekujete od ureda. A s toliko ljudi koji se povezuju virtualno, interakcije moraju biti što sličnije osobnom susretu. To znači high fidelity video i komunikaciju licem u lice koji potiču odnose i suradnju.

Iako mnoge organizacije vjeruju da je prijenosno računalo dovoljno dobro, očito je da radnici na daljinu trebaju bolje iskustvo. Namjenski uređaji za suradnju za kućni ured promiču prirodna iskustva bez umora uz jednostavan pristup istim mogućnostima suradnje koje biste imali u uredu.

Kao dio vaše dugoročne strategije rada od kuće, razmislite o sljedećim stvarima:
–  Jesu li zaposlenici zadovoljni iskustvom suradnje kada rade od kuće?
– Imaju li jednostavan pristup alatima za suradnju koji podržavaju vrstu posla koji obavljaju?
– Mogu li ukloniti smetnje poput neuredne pozadine, klikova tipkovnice i psećeg laveža?
– Mogu li zajedno stvarati i raditi kao u uredskom okruženju?
– Možemo li jednostavno pratiti i upravljati njihovim uređajima i iskustvom?

Strategija platforme
Jedna od odluka pri dizajniranju hibridnog radnog mjesta je platforma za suradnju. Kako bi se osiguralo da svi imaju mjesto za stolom, bez obzira na to gdje se nalaze, svakom zaposleniku mora biti omogućeno potpuno opremljeno, intuitivno iskustvo suradnje koje im omogućuje slanje poruka, sastajanje, pozivanje, dijeljenje sadržaja i autentično povezivanje. Platforma koja pruža ove ključne mogućnosti, pruža dosljedno iskustvo bilo kod kuće ili u uredu te surađuje sa softverom koji ljudi koriste svaki dan, održava radnu snagu angažiranom i produktivnom.

Kao dio vaše dugoročne strategije hibridnog rada, razmotrite sljedeće:
Pruža li tehnologija koju koriste zaposlenici dosljedno iskustvo kod kuće i u uredu?
Koji će vam kapaciteti trebati da omogućite hibridni rad i može li vaš trenutni skup alata to omogućiti?
Možemo li jednostavno pratiti i upravljati uređajima i značajkama s bilo kojeg mjesta?
Ulaže li moj dobavljač u mogućnosti umjetne inteligencije koje uklanjaju smetnje, stvaraju iskustva suradnje bez problema i pomažu da se radna snaga učini produktivnijom?
Dodaje li platforma vrijednost osim videokonferencija?

Uspješna strategija za hibridni rad počinje procjenom alata koje danas koristite. Dok gradite svoju strategiju, pogledajte točke trenja koje ljudi danas imaju kada rade od kuće i u uredu i razmislite kako će se hibridni rad razvijati tijekom vremena.

*Izvor: https://tinyurl.com/48mftvxw
Sva prava pridržana | ALFATEC Group 2019 | Politika privatnosti
Vrh
Kontakt