Recenzije hotelskih gostiju mogu povećati prodaju

Objavljeno: 30. svibnja 2022. 15:49

Dobre ili loše, tvrtkama su povratne informacije itekako potrebne. Da ih nema, mogli bismo sve raditi pogrešno a da to ni ne shvatimo. Povratne informacije daju nam mogućnost da promijenimo smjer i poslujemo bolje. Usto nam pomažu da shvatimo uzroke ponašanja potrošača, a mogu nam pomoći i da popravimo uobičajene probleme.

Različiti načini kojima dolazimo do povratnih informacija jako su važni jer pomažu da prikupimo što je moguće više podataka. Ne postoji jedan najbolji način za prikupljanje povratnih informacija. Što više načina imate to bolje. Donosimo neke od načina:

Anketiranje gostiju u sobi
Kako se bliži vrijeme odlaska gostiju, naložite čistačicama da gostima ostave kvalitetno formuliran anketni upitnik. S obzirom da im je iskustvo svježe u pamćenju, možete očekivati snažna i iskrena mišljenja.

Email
Email je odličan način za motiviranje kupaca da ostave recenziju. Još jednom, ključan je dobar „tajming“. Aktivno slanje podsjetnika na recenziranje dok su vaši gosti možda još uvijek na putu prema kući nije idealno. Umjesto toga, pošaljite im podsjetnik na recenziju nekoliko dana nakon odlaska.

Recenzije na internetu
Iz godine u godinu ima sve više online rezervacija, a to je savršen indikator da ljudi uživaju u slobodi koji nude online rezervacije. Jedna od brojnih prednosti online rezervacija je mogućnost čitanja ranijih povratnih informacija.

Dopustiti gostima da slobodno podijele frustracije ili pozitivna iskustva omogućuje vam da prikupite vitalne informacije o svom poslovanju.

Postoji niz rješenja na tržištu koji mogu pomoći u vezi svega – od praćenja online recenzija do poruka usmjerenih na korisničku uslugu. Donosimo neke od najnovijih tehnoloških inovacija u području hotelijerstva kako biste učinili proces dobivanja povratnih informacija jednostavnim i bez stresa.

Pitanja za dobivanje povratnih informacija mogu se dobiti putem:
e-mailova

Wi-Fi loginova
QR kodova
NFC tehnologije (primjerice prislanjanje telefona na povezane uređaje)
Isprintanih URL-ova
Instaliranih ekrana na kojima su pitanja
Hotelskih mobilnih aplikacija i programa nagrađivanja

Kreiranje personaliziranog iskustva prilikom traženja povratnih informacija dopušta vam da prilagodite svoj pristup i korisničke usluge bazirane na gostima koje ste identificirali na svom posjedu. Prilagođena anketa omogućuje da postavite točno određena pitanja i prikupite informacije koje su vam potrebne kako biste privukli više grupnih rezervacija.

Pokažite prošlim i potencijalnim gostima da vam je stalo do njih odgovarajući na njihove online povratne informacije. Kada prihvatite i promovirate svoje online recenzije, pokazujete svojim turistima da poštujete mišljenje svojih gostiju i da ste spremni na dodatni trud kako biste isporučili izvanrednu korisničku uslugu.

Na pozitivne i neutralne recenzije dobro je odgovoriti unutar 24 sata. Što se tiče odgovora na recenzije, bolje je komunicirati više nego manje. Sve informacije mogu se iskoristiti za unaprjeđenje usluga.

Kako biste dobili duboku analizu povratnih informacija putem svih kanala i platformi definitivno biste trebali isprobati DWEM Hospitality.

Kontaktirajte nas za više informacije!

Sva prava pridržana | ALFATEC Group 2019 | Politika privatnosti
Vrh
Kontakt