Administracija Informix baze

Program administracije korisniku osigurava sistemsku administraciju Informix sustava

Admin program, odnosno program administracije, korisniku osigurava sistemsku administraciju Informix sustava. Ugovaranjem Admin programa korisnik se u potpunosti oslobađa redovnih obveznih aktivnosti vezanih uz administraciju Informix sustava. Početne aktivnosti ovog programa uključuju provjeru dijela vašeg IT sustava. U provjeru su uključene, između ostalog, revizija postupaka arhiviranja, revizija postavki IBM Informix sustava, rasporeda podataka po diskovima i sl. Revizijsko izvješće korisnik dobiva od ALFATEC Group s prijedlogom potrebnih promjena.

Dnevni poslovi administracije obavljaju se putem udaljenog pristupa (remote), dok mjesečne poslove ALFATEC Group Informix specijalisti za podršku (Support Specialist) obavljaju na lokaciji korisnika.

Neke od aktivnosti u okviru usluge sistemske administracije su slijedeće:

  • nadzor baze
  • provjera arhiviranja i pokretanje postupka arhive u slučaju potrebe
  • provjera slobodnog prostora i dodavanje novog diskovnog prostora
  • provjera rasta veličine tablica i reorganizacija smještaja tablice
  • provjera i nadzor aktivnosti i broja korisnika
  • izrada arhive (potrebna je nazočnost djelatnika korisnika; trajanje ovisi o veličini baze i o brzini izrade arhive)
  • reorganizacija baze prema potrebi
  • instalacija novijih release prema potrebi
  • kvartalno izvješće koje uključuje opis performansi, veličine i stabilnosti baze…


Za više informacija o uslugama administracije Informix baze podataka, molimo Vas da nas kontaktirate.

Administracija Informix baze

Industrije

Provjerite ALFATEC Group rješenja prema različitim industrijama.
Sva prava pridržana | ALFATEC Group 2019 | Politika privatnosti
Vrh
Kontakt