DWEM Online Reputation Management

Big Data rješenje za praćenje online reputacije u svim industrijama.

Big Data rješenje za praćenje online reputacije

Funkcionalnosti

DWEM Reputation Management raspolaže nizom nužnih funkcionalnosti koje korisnicima u svim industrijama omogućuju pravovremeno uočavanje promjena u stanju reputacije vlastite kompanije, brenda, proizvoda i sl.
  • Big Data platforma
    Prikupljanje i obrada ogromne količine strukturiranih i nestrukturiranih podataka iz web izvora i/ili internih baza podataka i aplikacija.
  • Strojno učenje
    Prepoznavanje teksta, ključnih riječi, sentimenta, jezika - sučelje za učenje sustava od strane korisnika
  • Rane dojave i upozorenja
    Sustav pravovremenog upozoravanja korisnika o pojavi negativnih komentara, padu ukupnog ratinga i sl. Upozorenja vidljiva direktno iz sustava ili se šalju putem e-maila ili SMS poruke.
  • Interakcija s klijentima
    Mogućnost direktnog odgovaranja na komentare klijenata na društvenim mrežama, forumima, itd. - direktno iz sučelja aplikacije.
  • Kolaboracija djelatnika
    Mogućnost direktne kolaboracije između korisnika sustava unutar same aplikacije
  • Napredna intuitivna analitika
    Napredna intuitivna analitika omogućuje široki spektar dostupnosti informacija na prvi pogled kako bi se došlo do uzroka eventualnog problema te kako bi se jednostavno, kroz vizualno bogate prikaze i ugrađene funkcije, moglo u potpunosti upravljati vlastitom reputacijom.
  • Filtriranje i poniranje
    Svaku dostupnu informaciju moguće je detaljno istražiti kroz mogućnost poniranja u pojedine informacije do nivoa samog izvora podataka kao i kroz mogućnost filtriranja informacija po svim raspoloživim atributima.
  • GIS analize
    Analitika reputacije na integriranim, interaktivnim kartama u cilju detaljne geografske analize.
  • Eksport podataka
    Eksport podataka moguć je u pdf ili MS Excel formatu.

KPI primjeri

DWEM Online Reputation Management sadrži veliki broj pokazatelja temeljem kojih kompanije mogu do detalja popratiti sve najbitnije informacije o stanju njihove reputacije u Internet okruženju. U nastavku navodimo samo neke od njih.
  • Ukupni sentiment
    Ukupna ocjena sentimenta na svim on-line izvorima podataka i po svim vremenskim skalama
  • Indeks promjene sentimenta
    % promjene ukupne sentimenta kroz vrijeme, uz upozorenja o njegovom padu
  • Sentiment trend
    % rasta/pada pozitivnog/negativnog sentimenta u odnosu na isti promatrani period u prošlosti
  • Sentiment po izvoru
    Prikaz pozitivnog i negativnog sentimenta po izvoru podataka
  • Top 10 pozitivnih ključnih pojmova
    Najpozitivniji pojmovi koji se vežu uz kompaniju, brend, proizvod, i sl.
  • Top 10 negativnih ključnih pojmova
    Najnegativniji pojmovi koji se vežu uz kompaniju, brend, proizvod, i sl.
  • Najutjecajniji komentari
    Prikaz najutjecajnijih komentara u pozitivnom i negativnom kontekstu.
  • Geografska analiza sentimenta
    Odnos sentimenta po geografskim lokacijama od kuda komentari, članci, objave, i sl. dolaze.
Izvori podataka
Integracije

Industrije

Provjerite ALFATEC Group rješenja prema različitim industrijama.
Sva prava pridržana | ALFATEC Group 2019 | Politika privatnosti
Vrh
Kontakt