Program održavanja Informix baze podataka predstavlja nadogradnju IBM servisa pretplate i podrške.
Maintenance program, odnosno program održavanja Informix baze podataka, predstavlja nadogradnju IBM servisa pretplate i podrške. Kroz ovaj program, našim korisnicima osiguravamo visoku razinu usluge održavanja koja se može provoditi:
- on-site odnosno neposrednom pomoći korisnicima na radnom mjestu ili s udaljene lokacije,
- u redovno radno vrijeme ili izvan njega,
- na bazi 24×7.
Maintenance program je osnovna razina programa koju korisnik može proširivati drugim programima. Usluge se mogu podijeliti na preventivne i reaktivne, a neke od njih navodimo u nastavku.
Preventivne usluge:
- nadzor dugotrajnih transakcija – poželjno je nepostojanje dugotrajnih transakcija (ukoliko se dostigne oznaka LTXEHWM u logičkom dnevniku, sve ostale aktivnosti se obustavljaju);
- provjera spajanja – provjera spajanja na RDBMS putem svih opisanih načina spajanja u $ONCONFIG datoteci;
- provjera popunjenosti dbspace-ova: upravljanje prostorom na diskovima je jedna od najvažnijih aktivnosti administratora, ukoliko se neki od dbspace-ova napuni može doći do prekida rada nekih aplikacija, to se posebno odnosi na kritične dbspace-ove (npr. rootdbs);
- automatizacija postupaka nadzora sustava i bilježenje vrijednosti veličina važnih za rad sustava;
- provjera slobodnog prostora.
Reaktivne usluge:
- otklanjanje problema “work around” postupkom,
- utvrđivanje greške u programu,
- dokumentiranje greške u programu,
- analiza simptoma problema,
- rješavanje problema.
Za više informacija, molimo da nas kontaktirate.